Alla inlägg den 12 januari 2008

Av Johan - 12 januari 2008 19:31

Det finns så mycket som är komplicerat på något vis och så mycket som är löjligt enkelt.


I min värld har jag kortfattat delat in det i "mig" och "dem". Allt det enkla har jag lagt på "mig" sidan och det lite mer/mycket mer svåra är lagt på "dem"sidan.


Som kärlek: Allt som har med mig att göra är så enkelt! Jag vet vad jag känner och vad jag tycker, men vad den motsatta parten tycker är extremt komplicerat!


Kommunikation: Tjejer (dem) är ju nått av de mest komplicerade som finns! Vad vill denna främmande arten och varför säger dom inte hur det är på en gång? En teori är att vissa inte klarade omställningen vid inträdet och deras högst invecklade hjärnor tog skada i -Krets 54gc-b2- (inplanterat vid födseln på alla kvinnfolk/planeten gc12)


Många män har förgäves skrivit otaliga uppsatser om ämnet och har ÄNDÅ inte lyckats beröra orsaken samt lösningen på hur kvinnor kommunicerar med oss män.. Därmed är det bara att bryta ihop och gå vidare!


"Vad babblar han om?"

 Jadu...

Presentation

Omröstning

Hur är livet egentligen?
 En dans på rosor
 Som att käka taggtråd
 Som att skita ut en melon
 Som rosa fluff med strössel på
 Som ett 56k-modem
 Som 100Mbit på statsnätet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gastbook


Ovido - Quiz & Flashcards