Alla inlägg under juni 2008

Av Johan - 25 juni 2008 15:09

idag kom mina hi-tech stötdämpare till bilen och om en stund kommer några Cs:are som ska Cs:a min soffa! Den är faktiskt rätt bokad nu, ska kanske försöka leva på det!


Lediga dagen idag så jag har praktiskt taget gjort om mitt hem! Det är städat och tvätten är tvättad! 

Av Johan - 25 juni 2008 09:45

idag är jag ledig så tänkte åka och handla köksbord, tvätta och städa. Mellan ska jag naturligtvis varva med tecknat hela dagen!

.

Av Johan - 23 juni 2008 17:27

Idag sa jag upp mej för jag var så trött på jobbet!


Julia ringde och sa att hon var sjuk så hon skulle inte komma. Tänkte att det kanske är bra för arbetsledarna att veta detta så jag gick och sade till carro. Hon satt i matsalen med Josse (chefen), så jag gick dit.


-Julia sa att hon är sjuk, så hon kommer inte.


Carro:

-sa hon vart hon var igår


Jag:
-Skulle hon jobbat igår?


Carro:

Ja, jag sa ju det.


Josse:

Märkte du inte att ni hade extra att göra?


Jag:

Tyckte vi var lite folk som vanligt.


Josse tog detta som att jag sa: Vi är ALLTID lite folk.

Detta bråkade hon om jättelänge och sanningen är att vi är underbemannade men hon vill inte inse detta. Sen har hon vart på mej om att jag inte hinner med mina uppgifter, men hur fan ska man hinna det när man slits mellan olika personer hela tiden! Jag är ju fan den enda som vet vart allt finns så det är ju mig dom frågar.. (josse tycker mitt jobb är enkelt och förstår inte varför jag inte hinner med allt.)


Sen satt jag vid datorn på min rast och kollade mailen för det brukar komma viktig info. Då frågade hon när hon kom in på kontoret vad jag gjorde..


Jag:

Kollar mailen, brukar göra det ibland så jag vet vad som gäller


Josse:

*Mumlar nått om saker som var slut hos coldsped*


Jag:

Hur menar du?


Josse:

Jag anklagar inte dej för något! Spelar ju ingen roll vad man säger till dig.. (detta sa hon medans hon gick iväg)


Jag:

*skriver en uppsägning för jag är så trött på den jävla kärringen!*

Av Johan - 22 juni 2008 10:17

Det är orättvist! Dom visar scooby-doo och jag måste snart iväg och arbeta..

Midsommar tillbringades med systrarna och det var jättetrevligt! Dagen efter stannade vi kvar hela dagen och åt mat och kolladepå film!


Åker till tyskland med ida i helgen! ALKOHOL! *börjar ta emot önskelistor*

Kommer inte bli vackert..


Skulle en helg kunna bli bättre? Tecknat, mat, dator, bara slappt? Ja, om man var ledig! 

Av Johan - 8 juni 2008 20:36

Efter 7 timmar inatt fick jag diagnosen öroninflamation. Det gör väldigt ont kan jag säga..






Jag ska göra nånting
Jag ska slå er med häpnad
Gå över en gräns
Jag ska bryta mig ut
Jag älskar dig så
Som att vara beväpnad
Och under belägring
Kan jag skjuta dig ut
Av Johan - 6 juni 2008 13:56

Skriker nästan rakt ut! Snart skiter jag i allt bara och sticker iväg någonstans..


Sitter på kontoret på jobbet och nästan gråter.


DET FINNS SÅ MÅNGA IDIOTER ÖVERALLT!!

Presentation

Omröstning

Hur är livet egentligen?
 En dans på rosor
 Som att käka taggtråd
 Som att skita ut en melon
 Som rosa fluff med strössel på
 Som ett 56k-modem
 Som 100Mbit på statsnätet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gastbook


Ovido - Quiz & Flashcards