Alla inlägg under april 2008

Av Johan - 29 april 2008 08:34

Ibland blir det lite mycket på en gång. Jag kan se i mig själv den typen som inte klarar av för mycket. Inte så att jag inte kan hantera allt på en gång, men när det händer mycket inom en viss tid. Jag klarar av 200 moment under en dag, men så fort det blir 4 saker på samma vecka så ballar jag ur.


Såsom: Jobbet, tyskland med systrarna, chalmersfesten, att vara fattig samtidigt... Det är mycket planerande och pusslande, och det är nog inte det jag riktigt klarar av. 

Av Johan - 27 april 2008 08:32

Helgens festande har vart nått av det bästa på länge, men det slår inte Sofias fest med utgång i lördags! Tror fan jag dansade nästan hela natten!


Och på Onsdag blir det FestU´s fest! THE Chalmersfest.. 6000 pers 11 barer och 8 dansgolv har jag för mig.. 

Av Johan - 23 april 2008 17:58

Av Johan - 22 april 2008 22:59

Sitter här i min lägenhet nu. Vad jag gör vet jag inte riktigt, kan va nått i stil med väntar på lönen.


Jag väntar alltså på lönen.. Snacka om att ha tråkigt!

Men jag var på IKEA igår (eller om det var i förrgår) och tittade lite på möbler! Hittade ett snyggt köksbord! Hittade även min drömlägenhet på ikea! Men den satt fast i varuhuset.. Och så var det ingen dörr till toaletten. 


Jobbade idag som vanligt. 

Av Johan - 21 april 2008 16:22

idag är jag fattig, fattig och lite mer fattig. Och imorgon måste jag jobba på bajsiga järnbrott som jag gärna inte gör!


Man skulle vara rik så man slapp jobba! 

Av Johan - 17 april 2008 22:44

Kanske inte hör hemma under djupa tankar, men det är ju ett ständigt påträngande ämne. Är det skönt att vara nödig eller vad? För mig så är det så att jag gärna drar ut på det för det känns så onödigt! *asg*


Det är inte nått jag prioriterar högt.. Förutom när det gäller Nr1, det har alltid prio1 för mig!


Okej.... Nu lämnar vi det här misslyckade försöket till en djup tanke! 

Av Johan - 17 april 2008 22:37

Började vid 08,00 imorse och slutade bara för en stund sedan! Det var skönt att jobba idag, hade lite nya kläder på mig! Insåg idag att jag vill vidareutbilda mig på min restaurang, har nämligen planer på att bli produktionsledare. Det är typ samma arbete som jag gör nu, men mer betalt. Måste gå lite olika utbildningar först..


Annars är inte så mycket nytt i mitt liv.. Har ännu inte börjat på mitt badrum, men jag har köpt lite hyllor! Eftersom jag inte fick mitt badrum i rött så ska hyllorna iaf vara det! Biltema, here i come!


Igår var det coolt på ungdomsgruppen för då jammade vi! Jag på gitarr, Ina på trummor och Annica på ägg tror jag. Fan va grymt det lät!

Av Johan - 16 april 2008 23:43

Tror jag håller på att få en visdomstand. Det gör ont iaf.


Idag har jag handlat och vart på u-gruppen.


Imorgon så blir det att gå upp tidigt för jag börjar vid 8 och slutar vid 19, det är en rätt så lång arbetsdag men jag tror jag överlever! 

Presentation

Omröstning

Hur är livet egentligen?
 En dans på rosor
 Som att käka taggtråd
 Som att skita ut en melon
 Som rosa fluff med strössel på
 Som ett 56k-modem
 Som 100Mbit på statsnätet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gastbook


Ovido - Quiz & Flashcards