Alla inlägg under februari 2008

Av Johan - 29 februari 2008 15:48

Shit va veckorna går fort! Snart är det ju sommar och allt. Har kännt att det börjar bli varmare och så har ju snön smält.. *asg* Vilken snö...?!


 Det är visst fullbokat till taizé i påsk så om jag inte hittar nån annan buss så får jag stanna hemma. Och jag som redan fått ledigt! Städa-städa lägenheten i en vecka isf...


Köpte en minihelikopter i förra veckan (hade en redan sen innan, men det höll bara i 2 timmar) och shit va kul det är! Den åker hit *pekar* och den åker dit *pekar*!!! KUL!!!  Men nu ligger den och nannar middag för den behöver laddas *klappar fiint*


AF- vart hände med dig?

Var är mina ledtrådar? 


Av Johan - 25 februari 2008 16:38

Försökte fixa biljetter till påskresan till taizé men dom är slut! Och jag som fått ledigt och allt.. Skulle nog vart tidigare ute..

I värsta fall så får jag väl vara hemma och slappa i en vecka! 

Av Johan - 24 februari 2008 22:13

Jaja, en vecka är åter utspullen i det stora hela. Efter en ledig helg så känns det helt fel att jobba imorgon. Detta får mig åter att börja drömma om att bara sticka iväg utomlands och gassa i solen! Miami Beach!


Men varför drömma.. Det är väl helt onödogt ändå för det är ju bara en dröm.. För tillfället!


Såg på Juno ikväll och har ett oerhört sug efter egna barn. Kanske är det modern i mig som talar? Det behövs väl bara 20 barn för att vara pappaledig fram till pemsionen eller?



Av Johan - 22 februari 2008 18:08

Mörket lägger sig åter över Göteborg.

Torkarbladen är för små och nintendospelen blinkar i vinterkvällen.

I stugorna sitter människor och speglar sig i  lönespecifikationen.

Någon fäller en tår för en saknad vän.


Tv visar bara skit och magen kurrar.

Imorgon är det helg

Sverige håller andan och ser på massa musik-krafs

 Sedan tar helgen slut och allt blir lika tråkigt igen.


Ljusen slocknar, luften tar slut

Tv:n tystnar och jag går hem 

Av Johan - 19 februari 2008 18:01

När natten inte ger plats åt dagen och barn är för rädda för att leka, överge hopp, omfamna misströstan, du är visst destinerad för min drakeka

Av Johan - 16 februari 2008 09:36

...jag bloggade så här kommer lite! Sitter just nu och mår så jävla skit som det bara går. Käkar jordnötter och dricker saft. Börjar jobba halv 1, ska på teater samtidigt som jag jobbar vid 4..


Dagen igår ska vi inte tala om, den fick mej bara att hata min familj ännu mera och sen nör man kommer hem så blir det ju inte bättre.


-kortversionen- 

Systerson och systersons gudmor skulle flyga till london i förrgår, men syster glömde systersons pass så boka om tills igår morse. Jag offrade min sovmorgon för att skjutsa dem till flyget, men då visar det sig att syster hittat gudmoderns trasiga pass och limmat i det för att "laga", detta ser dom i passkontrollen och gudmor blir inte insläppt eftersom man INTE får limma i passen. Så vi bokar om flyget IGEN till senare och beger oss till passansökningsgrejen i gbg för att skaffa ett provisoriskt pass för 950:-, efter det måste jag jobba och jag kommer 1 timma försent pga allt detta.


När jag slutat så ringer systersons gudmor mig och sägert att dom redan stängt incheckningen så det är försent.. 

Av Johan - 11 februari 2008 18:24

Är så jävla trött nu så kan bara somna på studs!


I helgen blir det teater med mamma, men jag har glömt att ta ledigt så får se hur jag löser det!

Det är väldigt mycket nu och skulle nog egentligen bara behöva en vecka ledigt så jag får andas lite. Det är så mycket på jobbet och vi har så lite personal så jag hinner inte skicka iväg mina ordrar i tid och det gör att restaurangchefen blir sur (fast hon är nästan alltid sur)


Får se hur allt ser ut imorgon. Då kanske man kan reda ut det mesta!


Puss puss Bloggen! 

Av Johan - 10 februari 2008 22:42

den 22:e 10 februari jag upplevt nu.. Om man lägger upp det på det viset så är det ju inte mycket alls i det stora hela. Jag tror att jag är besatt av siffror på något sätt. Antingen är det det att jag insett att det inte går att vara utan dem eller så är jag bara knäpp.. Det sistnämnda...


En ny arbetsvecka börjar imorgon, en i raden av många!

I helgen hälsade jag på mammsen ute på landet och passade på att putsa min kära bil så den glänsde! Köpte lite godis till sötnosen ochså! Lite godis måste hon ha för att hon ska kunna stå ut ett tag till med mig utan att bryta ihop.


Imorgon är en vanlig måndag (tråkig och helt vardaglig)


(Just nu sitter min sambo och sniffar på hennes underkläder) *don´t ask!*

Presentation

Omröstning

Hur är livet egentligen?
 En dans på rosor
 Som att käka taggtråd
 Som att skita ut en melon
 Som rosa fluff med strössel på
 Som ett 56k-modem
 Som 100Mbit på statsnätet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gastbook


Ovido - Quiz & Flashcards