Alla inlägg under juli 2008

Av Johan - 24 juli 2008 16:05

Skar mej så jävla djupt på en porslinsmugg idag så jag borde egentligen sy men orkar inte med det.. bara jobbigt och det kommer läka ändå!


Blogghemlis: Finns en möjlighet att jag drar härifrån i 14 månader. Afrika har jag hört är vackert så här års.. Vill inte avslöja förmycket, men allt beror på om jag får uppskov på lånet

Av Johan - 23 juli 2008 22:11

Nu var det verkligen ett bra tag sedan jag bloggade senast.


Har haft massa saker för mig. Bytt stötdämparna på bilen

Jobbade sista dagen på jobbet igår

Åker till frankrike i ca 2 veckor den 2:e augusti

fixat datorn efter ett allvarligt virus

haft massa couchsurfare hos mig, ca 9st


Just nu så är det bara dega som gäller. Imorgon tänkte jag ta itu med min lägenhet och verkligen få ordning på den. har en hel hög med skräp som måste slängas och pantflaskor för säkert 200:- att panta

Av Johan - 4 juli 2008 19:10

I förrgår kom det andra lasset med människor, två brasilianare och igår kom tredje lasset, två polacker. Jag har visat dem runt i gbg och det har vart skitskoj! Brasilarna åker vidare ikväll och pollarna imorgon, men vi ska bada tänkte vi! iaf jag och pollisarna, brassarna är på stan och degar. Tänkte ringa exet och fråga om hon vill med och bada!

Presentation

Omröstning

Hur är livet egentligen?
 En dans på rosor
 Som att käka taggtråd
 Som att skita ut en melon
 Som rosa fluff med strössel på
 Som ett 56k-modem
 Som 100Mbit på statsnätet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gastbook


Ovido - Quiz & Flashcards