Alla inlägg under september 2008

Av Johan - 30 september 2008 21:57

Det känns mycket bättre idag! Hade massa problem att sova inatt för min hjärna lekte skumma lekar med mig! Började med att sova i sängen, men vaknade upp av att jag verkligen kände hur svetten rann, och jag skojar inte! Den rann!! Det var verkligen som om någon stod och hällde, så nån gång mitt i natten så var jag tvungen att lägga mej i soffan med ett tunt täcke för sängen var asså så blöt så det gick inte att beskriva!


Men jag har vart väldigt duktig och druckit mycket! Lilla eve kom förbi igår och gav mig några liter juice så jag skulle få någon näring i mig.. Annars så är det enda jag ätit sedan i fredags kväll snabbmakaroner med smör, det är det enda jag lyckats få i mig!


Har räknat lite på karlskronaresan som jag gjorde.. (jag gav mig asså ut på en vandring/lift till karlskrona som ligger 35 mil härifrån) och jag gick 13mil, fick lift 7ggr varav 2ggr av polska lastbilsförare, resan kostade 350:- inklusive en tågbiljett hem (pengarna får jag ev. tillbaka för de var en reparation av banan som dom glömt att meddela)

Av Johan - 28 september 2008 17:01

Idag har jag vart så sjuk så jag har inte ens kunnat äta något.. Har bara legat hela dagen framför datorn för jag orkar helt ärligt inte röra på mig. Försökte för någon timma sedan att förflytta mig mot sängen men jag klarade inte ens av att sätta mig upp!

Vet inte vad det kan vara för fel för kroppen lyder mig inte knappt. Kan vara allvarligt, men jag väntar några timmar till innan jag börjar oroa mig, för min kropp och hjärna brukar inte alltid vara så bra vänner.

Har länge trott att jag har någon tumör i hjärnan och nu börjar jag verkligen undra.

Mitt minne har inte alltid vart det bästa men idag så bara "vaknade" jag av att jag satt och tittade på en film på datorn, men jag kom inte ihåg att jag satt på den! Min kropp är verkligen underlig ibland..


Som tur är så har jag det mesta som behövs för att klara dagen här i soffan (förutom mat)


För er som undrar (ingen) så är mina symptom: Huvudvärk, andningssvårigheter men ej så allvarliga, ögonvärk, konsentrationssvårigheter och lite magvärk..


sen så tog detta 20 min att skriva..


puss folket!


/tänkte skriva sen oxå att jag vart i karlskrona, vandrade/liftade dit för att hälsa på några kompisar, detta skulle placerasunder rätt dag, men jag kommer inte ihåg när jag stack så skriver det här istället!

Av Johan - 19 september 2008 14:36

Nu var det verkligen ett tag sedan jag skrev..


Fakta:

Arbetslös men väntar på ett besked ifrån wasakronan


Om jag inte hör gågot innan söndag (Jag är positiv) så drar jag ut i sverige på kombinerad lift/vandring.. Göteborg-karlskrona-norrköping-stockholm-jönköping-göteborg



Presentation

Omröstning

Hur är livet egentligen?
 En dans på rosor
 Som att käka taggtråd
 Som att skita ut en melon
 Som rosa fluff med strössel på
 Som ett 56k-modem
 Som 100Mbit på statsnätet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gastbook


Ovido - Quiz & Flashcards