Alla inlägg under mars 2009

Av Johan - 28 mars 2009 12:31

UT!

Av Johan - 27 mars 2009 17:29

Sanningsenliga kommentarer och dyl...

--------------------


En kvinna med frihet är en kvinna med spisen på hjul


Kvinnor har mindre fötter för att hon ska kunna stå närmare spisen


Det finns inga dåliga diskborstar det finns bara dåliga kvinnor!


Brudklänningen är vit så att kvinnan ska matcha vitvarorna!


Och till sist ett citat!


"Kvinnor borde klä sig i vitt precis som alla andra hushållsredskap."

-- Bernie Ecclestone

Av Johan - 27 mars 2009 09:49

Så sitter man här och mår allmännt dåligt igen. Skitsvullen i halsen och jag som ska börja jobba om nån timma! Kan inte ta bilen för har varken bensinpengar eller parkeringspengar så det blir att tjuvåka. Men jag har  inte några pengar på mobilen så då kan jag inte ens sitta beredd med mobilen..


Livet är sugigt ibland

Av Johan - 26 mars 2009 09:14

Halsen gör ont, jag är trött och vill inte jobba idag!

Kyrkoråd ikväll, jobba imorgon och lämna in bilen, jobba lördag och vara dörrvakt med Jennie, jobba söndag och träffa lisa.


Sen har kaninjäveln käkat upp min matta så han har fått sitta i husarrest de senaste dagarna

Av Johan - 22 mars 2009 16:57

Jag och linda skulle kolla upp vem som ägde den för den verkade väääldigt dyr så vi kollade i telefonboken efter nått hemnummer eller liknande så man kunde kolla upp den på eniro. Så kollade vi bland bilderna ifall vi kände igen henne, då hittade vi värsta porrfilmerna på henne och hennes pojkvän (han hade asså värsta baseballträt mellan benen), Linda blev helt paff!! Sen idag så kom hon in och frågade Timmie om nån hade hittat den. Jag stod bara och stirrade på henne....

Av Johan - 12 mars 2009 17:49

Drar till landet om 20 min med mamma. Ska klappa fin bil på motorhuven!

Av Johan - 10 mars 2009 14:28

Varför är det alltid så svårt att komma på nån rubrik? Det är ju som om man redan vetat vad man ska skriva om innan man ens börjat. Som att sätta en rubrik på vad som kommer hända min som pensionär..


"Rik och berömd" eller kanske "pensionär sågs suga på begagnat bananskal, allmänheten i chock"



Iaf..

 Nopp!

Av Johan - 9 mars 2009 13:33

Jag har tråkigt just nu och vill göra något.. Känner mig helt uttorkad för det har vart så varmt inatt och jag borde druckigt något igårkväll ,men det gjorde jag inte (vatten asså). Nä, nu har jag inget att säga! Detta var det mest intressanta som hänt idag......

Presentation

Omröstning

Hur är livet egentligen?
 En dans på rosor
 Som att käka taggtråd
 Som att skita ut en melon
 Som rosa fluff med strössel på
 Som ett 56k-modem
 Som 100Mbit på statsnätet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gastbook


Ovido - Quiz & Flashcards