Alla inlägg den 11 januari 2008

Av Johan - 11 januari 2008 23:14

Vad har hänt med dagens ungdom? Asså jag känner mej gammal när jag säger det, men det har ju fan blivit så! Jag kan erkänna att jag inte är så ung av mig (förutom min psykiska ålder på 5 år) men dom är så annolunda och hittar på så konstiga saker.


Läste om stryplekar och Glade-sniffning!

På min tid (!) då var det fan bara dricka baja-maja-tvål som gällde!


Nä, men när jag var ungdom så var väl det värsta (samt det som gällde) att typ tända eld på en papperskorg eller nått annat (har även bränt ett X antal hål i asfalten på kålltorpskolans skolgård)


Ungdomen är det bortglömda släktet! Och så denna jävla ständiga fråga vems problemet är! Är det skolan eller föräldrarnas? Alla skyller på varandra men vems är problemet om inte ungdomarnas själva. Jag fick en bra uppfostran av både mamma och skolan men ändå är jag helt jävla krashad!

Alla mina självmordstankar, är det mammas fel? Eller är det skolan som inte lärt ut meningen med livet?  Alla tvångstankar då? Shit.. måste vara den där frökens fel, asså hon jag hade på lågstadiet! FUCK HER!


Vad har hänt? Och just det här med att det är så mycket med internet! Unga flickor säljer sig på aftonbladet chatten?! Man kan ju inte logga in sent under en kväll utan att se dessa "annonser"! Har dom fan inga liv?


Fast jag förstår dem för i den åldern är man bortglömd och det finns fan inte en kotte som bryr sig om en.

Men om jag har lärt mig något under alla mina år jag levt så är det: "Lämna inga spår som går att knyta till dig" och "ha ett Alibi" 

Av Johan - 11 januari 2008 17:24

För dem som följer min blogg så har det inte ungått att det är lite av en tvåvägs kommunikation! Det är faktiskt väldigt spännande för Johan får använda sin hjärna då!


Det hela går ut på att få reda på vem A-F är och han har fått lite ledtrådar. Det hela kankallas en skattjakt!


A-F!

Men herregud! Kallar du det en ledtråd?

Ge mej nått bättre.. 

Av Johan - 11 januari 2008 13:30

Idag sänder vi live ifrån Avenyn/BK! Det är ett laddat tempo när gästerna kommer in och avger sina beställningar och våran kassapersonal finns här för er så ni får det ni vill ha!"


Sitter asså på Burger King avenyn.. Dom behövde nån som hoppade in några timmar och jag blir inte ledsen för jag behöver massa extrapengar!


Ja, vad händer sen när man kommer hem? Inget antar jag! Fast om nån ser detta och har tråkigt får dom gärna höra av sig!


AF...

Dina initialer... Vilket är förnamnet och vilket är efternamnet?

Presentation

Omröstning

Hur är livet egentligen?
 En dans på rosor
 Som att käka taggtråd
 Som att skita ut en melon
 Som rosa fluff med strössel på
 Som ett 56k-modem
 Som 100Mbit på statsnätet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gastbook


Ovido - Quiz & Flashcards