Alla inlägg den 26 december 2007

Av Johan - 26 december 2007 22:29

Så har man sett spiderman 3! Den var väldigt intressant på den punkten att man tyckte synd om skurkarna och att den dumma var spiderman.


Ofta kanske det är så att det är dom goda som man ska se upp för? Man tar för givet så mycket och ser inte alltid sanningen.

Jag själv har väldigt lätt för att bara se det goda i människor, varför vet jag faktiskt inte. Jag är väl blåögd och godtrogen.


Om man vänder på det hela så är ju inte alla onda människor  rent igenom hemska. Vad är det egentligen som säger att dom är värre än de goda?

Vad är det rent av som säger att just du är bättre än en mördare och pedofil? Bara för att just du inte sysslar med samma saker som dem..


Och vilka är vi att dömma andra?

Jag kan ju säga att jag har en och annan mörk hemlighet som skulle göra vissa mörkrädda.


Har jag rätt att dömma andra om jag själv är hemsk? Det är ju en väldigt bra fråga.. Svaret är: Egentligen inte! Men man ska ju älska sin nästa..


Godnatt Bloggen 


Av Johan - 26 december 2007 19:50

Då var man igen hemma i värmen. Maten var god och vi lekte roliga lekar!


Nu har jag hyrt Spiderman 3 och ska käka lite godis nu!

Imorgon blir det kanske att följa med Jessie på stan. 


Av Johan - 26 december 2007 14:14

Det blev utgång igår med systrarna. Jag var lite övernykter så jag körde dem hem så dom kom hem ordentligt. Vi var ju då på Boulevard.


Idag så är det kalkonmiddag! Jag är verkligen skithungrig! 

Presentation

Omröstning

Hur är livet egentligen?
 En dans på rosor
 Som att käka taggtråd
 Som att skita ut en melon
 Som rosa fluff med strössel på
 Som ett 56k-modem
 Som 100Mbit på statsnätet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gastbook


Ovido - Quiz & Flashcards