Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Johan - 23 maj 2009 18:26

 Vill ha kritik på min dikt!



Ge mig en stridsvagn så blir allt bra igen
Cruisar genom staden
Han där mobbade mig i lågstadiet
kör över honom utan att blinka
Smuttar på min drink och kör därmed rattfull igen
Inget bälte har jag på mig heller
Kan man veva ner rutan?

Aircondition är inte att tala om
förbannar allt
kör över en hund
någon tant vrålar åt mig
plötsligt är jag vilse
plötsligt sitter jag på en stol hemma
tittar ner ifrån mitt balkongfönster

bara så att du vet
allt är bara fake
här är jag
bara så att du vet
kan du förstå?
Vädret är fint
kan du flytta dig lite tack
Orange natt sänker sig över min stad

Allt var ju bara ett misstag
någon mental sak
jag är bara en man utan namn med skarpa kanter
med en ovanlig lust
gråter lite för dig
vinklar min persienn
Av Johan - 23 maj 2009 18:10

Vad händer ikväll?!


Försöker ju få med mig Fi ut.. Det är nämligen så att moi, Lisa, Emma och Joel ska ut, konstigt nog ska vi till järntorget till något weird hak när vi skulle kunna vart på gretas då dom nämligen har gratis inträde fram till 23 och Öl, Vin & Cider för 29 kr hela kvällen:)


Kan kanske omvända dessa förlorade själar...

Men skulle verkligen velat haft med mig Fi, allt skulle kännts bättre då intalar jag mig.

Presentation

Omröstning

Hur är livet egentligen?
 En dans på rosor
 Som att käka taggtråd
 Som att skita ut en melon
 Som rosa fluff med strössel på
 Som ett 56k-modem
 Som 100Mbit på statsnätet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gastbook


Ovido - Quiz & Flashcards